Hos tatueraren!

Så var det då den 21 augusti och min älskade T skulle få tatuera sin arm! Vi hade nog trott att bara strecken skulle göras idag men nästan hela underarmen blev klar! Och så snyggt det blev! Min roll i det hela? Fixa dricka och snus... köpte även lite godis för blodsockret ;) Drickan jag köpte som jag trodde var Fanta var "MangoFanta" T hatar Mango, Snuset han snusar var slut så jag tog ett "rättsånär" Det var asbra! Förutom det att jag glömde det i butiken... Asskön min jag fick när T satt i abstinens och en nål i armen... som tur är när man bor på landet så springer kassörskan efter in hos tatueraren och ger mig dosan, söt! Han räddade min kväll!




T får några "streck" tatuerade för att se hur det ska se ut!



Thorleif utför japansk konst!

.

Själv sitter jag på golvet och läser första och andra testamentet... och äter lite av den förbjudna frukten!



Ella hade dagen till ära på sin "tuffe T-shirt". Pappas favvoband Judas Präster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0