När ska du ta dina "lådor?"

Ni vet alla dom där lådorna man har hos sina föräldrar. Dom som är överfulla med skolgrejer, bebisleksaker och saker man kanske " kommer använda någon dag". T:s mamma tyckte det var dax nu... Min mamma har vart på mig i många år och om vi kommer ha lika kul att gå igenom mina saker som med T:s så kan jag gå igenom dom imorgon.
Kolla här:





Alla bebislådor gås igenom, T har ju en syster också. Men på många av dom blå plaggen fanns det mystiska fläckar lite här och där. Jag skratta så jag höll på att dö. Tillsut vägrade T vända på vissa kläder. Men vi hittade lite fint som Ella ska få ha, ska fota detta så fort jag hinner så ni får se.



Alla saker skulle gås igenom och berättas minnen om, den här mössan är något sorts syslöjdprojekt som T var måttligt stolt över. Jag och hans mamma fick snällt säga att allt går inte att spara på allt man måste våga släppa taget. Tur hon var där. I handen ser ni The Nalle!



Detta är en av mina favoriter, Bamse med moppemurra!



Eller denna, En huvudlös tomte som T haft på sitt rum. Huvudet fanns såklart också med i lådan och tillhörde en tjej med långt hår. Men inte ens det kunde rädda tomten om att få följa med hem.

Kommentarer
Postat av: Jennie(Ludde)

haha jag minns den Bamse tavlan, Peter hade en när vi va små och jag hade en lilleskutt =)

2008-09-01 @ 09:53:35
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: T

Inga kommentarer mer än att dom påstådda fläckarna INTE som Lina påstår är bajs!

2008-09-01 @ 17:41:43
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0