OS-drömmar!

Imorse bläddrade jag bland kanalerna lite i väntan på Nyhetsmorgon skulle börja... På kanal 1 var det handboll, häromdagen var det också handboll... En annan dag var det Rodd. Lite senare kom husmusen ner och vi hamnade i en OS disskusion om boxar´n Ibrahimo abrahamnama nått, hade gjort rätt! Vi tyckte olika, men endå lika... Jag frågade ut husmusen lite och berättade min teori varför vi ens fått medaljer i detta OS! Jag menar att cyklisterna dopar sig så mycket och åker fast på kuppen att det inte finns några duktiga cyklister kvar och då! kan våra Svenska hopp, stajla och cykla hem lite medaljer. För vi skulle inte ens våga låta det bli en Ludmillaskandal igen... Sen kom vi in på hur många svenska hopp vi hade flygit ner till Kina... 300 nått gissade husmusen på.. Då undrade jag om det skulle gå att smyga in där i nån gren och få delta i OS med den fysiken man är i nu? Skulle någon märka det? antagligen... Jag kom iallafall fram till efter att ha gått igenom nästan alla grenar... att en avbytare i det svenskafotbollslaget nog hade varit det enda stället jag skulle kunna hantera! En gulblå bänksittare som kanske skulle få springa ut på plan i sista minuten och lädjas över ett OS guld... men nej... Alla grymma svenska fotbollstjejer spelar ändå i Brasilien och där hade inte ens mitt tattarblod kunnat hjälpa mig!

Kanske skulle jag få ställa upp i Barr? Det handlar ju inte om att vinna har jag lärt mig bara att delta!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Snyggt!!

2008-08-17 @ 18:25:01
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0