Lunchplaner!

Idag ska jag träffa två tjejer från föräldrargruppen! Anna en av dom ringde och bjöd in mig och Ella på en lunchdejt! Ska bli spännande att träffas och se deras två små pojkar! Sen håller jag mig nog kvar i stan och möter upp T som ska klippa sig och färga håret mörkt! han är så fint i mörkt hår! Jag börjar få lite panik så som han piffar sig med ny kostym och frisyr. Själv ska jag "försöka" komma i en gammal nyårsblåsa...  Idag ska jag passa på att gå in på Mello en sväng också! Har ju börjat få upp ögonen för det danska barnmodet ju! Sen behöver jag en handväska, en rymlig. Är inte riktig vän med min skötväska tyvärr.

Idag ska mina fynd nagellacket, kjolen och baskern på!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Danska barnkläder, och vissa svenska märken, är helt underbara! Behöver du hjälp så är det bara att hojta till, jag kan storlekar, webb-butiker och utbud mer eller mindre utantill!

Shoppingberoende, jag? Tsss...

2008-08-28 @ 16:23:02
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag vill ha äppelserien från Småfolk.. älskar! Såg en sånn tuff jacka igår... den är grön (finns i rosa också) i mjukt typ Helly Hansen material.. med ett äpple som blir fickor! Urgullig. Sen legginsen i alla dess färger är stort ha-begär på!

Vilken strl kan dom ha längst när dom e små?

2008-08-29 @ 08:25:15
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Michaela

Nu är ju Elvin väldigt liten för sin ålder, men jag har köpt 74/80 i ett år snart! Tror jag började med det i oktober ungefär, det var lite stort då för han men funkade absolut! Nu måste jag börja köpa 86 i vissa dansk-kläder men dom är ju nästan alltid en storlek mindre än svenska kläder.

Jag la ut en rosa Småfolk-äppeltröja på Tradera igår! i och för sig är den i strl 86/92 men den finns inte att köpa längre ;)

2008-08-29 @ 12:24:11
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0