Kalas!

Nu ska vi iväg på Kalas strax, lovade att vara klar när T kommer hem! Så får snbba mig lite nu! Vi ska ut till Stinas och fira T:s faster som fyller 50! Jag hoppade stan idag, tänkte tagit bussen... men blev inte klok på tidtabellen... får kolla upp den.Vad betyder X ?  Tur var väl det för som det har regnat! och regnkläder är inget jag äger. Tror inte ens jag har någor paraply här i Torpa!

Mitt paket med kläder har iallafall kommit!  Ska se om vi hinner hämta ut det! Hoppas stövlarna är lika fina som jag tror! Fick en skön rabatt med 30 % på valfri vara, idag såg jag att det var 40 % som gällde, så passa på nu om ni vill ha något från Ellos i höst! Dom hade fina jackor såg jag.

Föresten! Alla dopinbjudningar är klara nu också... så snart får ni se hur fina dom blev! Riktigt stolt!

Nu ska jag och lilla Ella göra oss kalasfina!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

X betyder att bussen inte går därom.. :) Ha så kul ikväll! :D

2008-08-12 @ 18:59:53
URL: http://glooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0