Bloggen 1 år!

Tänk vad fort det går! För ett år sen flyttade jag ut på landet, lämnade min lägenhet och trygghet och bosatte mig i ett "hus", utan toalett, sovrum eller möbler! Jag tog med mig mina kläder och min papegoja och flyttade in på 52 kvm ihop med mannen i mitt liv! Jag har aldrig ångrat mitt beslut. Nu har jag både toalett och dubbelt så stort! Mina kläder har fått en Walk-in-closet och min papegoja har fått en kattkompis! Jag har fått så mycket mer att leva för och tillsammans med T har jag fått en underbar dotter! Och tack vare er bloggläsare som följer oss varje dag har Bloggen blivit en del av mig, och våra familjer och släktingar som både bor nära och långt bort kan följa vad som händer med Ella, huset och vad vi hittar på härnäst!
Jag skriver inte för att jag måste utan för att jag vill och så länge det känns så kommer jag fortsätta dokumentera vår vardag.

Tack! ♥








Ett litet paket kan bli ditt!
Tävligen pågår till den 6 sep. Fram till kl 21.00
Vinnaren meddelas på sin blogg eller mail.


Kommentarer
Postat av: tina

ler lite

Har nyss skrivit klart min blogg om att flytta ihop och skaffa familj...PANIK!!!!

Alla mina kompisar e typ där...och jag är här, där dom inte är Ler...



Så dök din blogg upp där du beskrev hur lycklig du var nu...efter du tagit mog till dig och lämnat lägenheten...



tror jag aldrig skulle våga allt det där...



ett stort grattis till dig och din familj



kram //Tina

2008-08-27 @ 19:38:15
URL: http://tiso81.blogg.se/
Postat av: tina

Joooo det e ju bock jakt nu...har din sambo fått nån fångst????

2008-08-27 @ 19:44:57
URL: http://tiso81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0