ååååååååååååååååååååå!

Igår vaknade jag och var så trött, inte vanligt trött! Hormonstinn till tusen! Försökte sova bort det på dagen, började sen må illa! Svettas och sen fick jag ont i mina ben! Efter en stund började jag få ont i magen, kännde mig obekväm och svullen! Kännde ju igen symtomen. Efter ett tag slog det mig!

Mens! Och mycket riktigt! Här sitter jag med värk! Är inte det sjukt jävla tidigt! Kunde den inte hållt sig borta ett år eller nått som man hört! Hade vant mig vid att slippa den, får ta tag i detta!

Idag ska vi iallfall ta oss in till staden är det tänkt! Väntar på ett paket med lite betällda höstkläder! Har även beställt ett par höststövlar från samma ställe! Fårse om det piper i mobilen här sen! Ska hälsa på mina kära kollegor också! Ska bli kul att se dom!

Annars blir det nog storhandling för vår del ikväll, ska in en sväng till stan ikväll och lämna över lite tack-för-hjälpen-viner!

Men först ska jag ta min sista Panodil för att ens klara av dagen stående!

God tisdag gottfolk!

Kommentarer
Postat av: Jennie(Ludde)

Hehe alltid tråkigt få sin mens oavsett hur långt det är mellan gångerna =)

2008-08-12 @ 08:42:53
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Michaela

Haha jag tyckte det var tidigt och grymt jobbigt när min kom igång igen och jag var ändå utan elva månader efter förlossningen.. =P

2008-08-12 @ 15:03:47
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0