Mässa i helgen

                                                                  image104

Vem trodde man skulle gå på en babymässa förra året! Ska åka upp och kolla läget i helgen! Brukar vara finfina erbjudande och massa gratis ex av saker man inte visste att man skulle behöva på sånna mässor! 
Försöker tänka tillbaka på vad jag gjorde vid den här tidpunkten förra året? hmmm  april förra året... Tror jag flyttade till Torpa om jag inte minns fel! Kan det stämma? Vi hade ju nästan 6 månader utan toalett (bara utedass) och det var ju på sommahalvåret. 
Tror jag stod och byggde en hönsgård ihop med T faktiskt! Pigg och alert och jävligt mer hurtig! 

Igår köpte jag världens godaste mjukglass på vägen hem i bilen och somnade gott efter ett avsnitt Glamour på tv:n. 
Det är inte riktigt så att man är assugen på att gå och påta i trädgården, eller man är ju det men det är lönlöst! 
Bättre att kommendera andra hur det ska göras...;)

Föresten så är jag inte så hungrig längre, liksom ingen matlust? är det normalt nu? Äter men för jag måste! Glömmer käka frukost och äter ingenting på kvällarna nästan! Fast Granny Smith äpplen är väldigt väldigt gott nu! 
Dricker gör jag iof som en kamel! Kanske är något övergående det där med hungern... Så skulle man haft det alltid! Brukar ju kunna stoppa i mig allt som kommer i min väg och omväg! 

Kanske borde ge bäbisen en mjukglas endå, tyckte den sparka till lite när jag sa glass! 

Då var det bestämt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0