Inga strumpebyxor, bara kjol!

image134


Modellar lite framför min nya altandörr! från sovrummet. Ska sitta ett fönster på vänster sida, men det är inte utsågat ännu.Lite frustrerande att man inte kan böja sig och greja som förr men det är ju faktiskt nått fint ivägen.
Men jag är trött på att diska och städa nu! och ligga på rygg och sola är inte så skönt heller.

Idag söndag är det inte alls lika skönt väder! känns som det skulle börja regna närsom. 
Två saker jag behöver införskaffa som jag aldrig trodde jag skulle behöva!

1 ett par hoppa-i-skor att ha i trädgården. Funkar inte med mina glitter flipp flopps.
2 Ett par mjukisbyxor. Tog bara 26 år!

Igår var det innebandyfinal! Så sjukt spännande! Tack för en otrolig match räcker! SM-GULD! 

Bild: Hämtad från Wics hemsida.

                                image135

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0