Imorgon...

Ska jag äntligen färga och klippa mig! Hur återstår att se! Hoppas på en rejäl förändring.. mer i färgen än längden. Trivs bra i den längden jag har nu och det får gärna bli längre!

Är inne i någon sorts hippiehistoria nu så isommar ser ni mig med blommor och långklänningar och lite Janis Joplin-barfota-bebispåarmen-chick!

Okej! Drömma får man... Vi tar det nästa sommar istället...

Förhoppningsvis kan jag kanske se normal ut i en långklänning då och inte som det där misslyckade försöket med en beställning av ett svart negligé som jag köpte. Det var så tajt och slutade på höfterna och var endå i en strl 42. Då var jag inte ens gravid. Gav bort den till Lina som är en 36. T tycket det var bra gjort! Men han är ändå lite nyfiken på hur den egentligen skulle sitta. Så där fick la jag för att jag skulle göra mig till.
Nu använder jag min gråa H&M Hello kitty morgonrock alltid i protest. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0