Ikväll...

Ska jag få fint besök från självaste Halmstad! Mys! Då kommer T vara på sitt första pappagruppsmöte, spännande!!
Lars på mitt jobb sa att det var lite flummigt och sista gången fick dom ta med sig färg och papper och måla sin känslor sittandes på en filt vid fästningen. Detta kommer T gilla! Han vet såklart inte om detta...

Ska bli så spännande och se vad han säjer när han kommer hem! 

Jag ser framför mig en yogasnubbe med långt skägg som vill att man talar om sina känslor inför papparollen. Säkert asbra för vissa! Tror T kommer leta efter närmaste nödutgång!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Ville bara säga att mitt mobilbatteri har tagit slut! har bara bil-laddare med mig hit så jag laddar den när jag åker till dig=) Kan jag dyka upp vid kvart över fem då? du får svara här=)

2008-04-24 @ 15:39:15
Postat av: Lina

Hej ja det funkar kanon! Är hemma då!

Blir marängswisch och fruktsallad ikväll!

2008-04-24 @ 16:07:38
Postat av: vivi

Kul att läsa om vad du har för dig Lina!
Grattis igen till babyn! Och du är jättefiiin!
kram
Vivian

2008-04-24 @ 22:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0