Husritning och inspiration

                           image137


Jag knopade ihop en liten ritning så ni skulle förstå hur det hela hänger ihop, egentligen faktikt för att jag själv också skulle få ihop alla trådar! Men idag har vi nog löst mycket som varit lite ? innan. Den nya delen blir mycket högre i tak, men hoppas ändå att man kan känna att de två delarna hör ihop.

Bra med en ny entré och ett riktigt sovrum, sen ska det blir riktigt kul att inreda klädförrådet.
Jag letar lite inspiration på nätet och jag tror vi fått hallen klar. Som sagt vad hade jag gjort om jag inte haft mitt 3G nät här ute. Vi har bestämt idag att alla vägar blir gips även tak, men väggarna som syns nerifrån kommer ha vit panel för att ge det lite mer liv.

Nedan ser ni temat för hallen:

                                       image138

Det blir djur och natur, svårt att gissa va? Men vi kommer ha en accentfärg på tex en pall eller stol och lampor etc. Det lutar mot gult eller orange nu. Jag har inte hittat exakt det jag letar efter på nätet så det får komma senare.
Men tapeten från ECO Wallserie är vi förälskade i och även trädet som man kan hitta på MOORE Furniture här i stan. Den funkar som en klädhängare och vi kommer nog sätta belysning bakom den också. I hallen som går in till sovrummet kommer vi hänga tavelramar fyllda med svartvita bilder som blir belysta med spottar! The Wall of fame... eller nått ;)

Man kommer ju på så mycket hela tiden som kan vara snyggt och det gäller ju att man är överens och har en plan annars blir det bara rörigt och pannkaka av allting. Återkommer senare med tema för walk-in-closetten som jag hittat lite häftiga grejer till!

Nu ska jag trycka i mig en Big Tasty burgare! och läsa GT om Wicsegern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0