Försäkringar är bra att ha!

Idag ska vi lyssna på bäbis och se så allt stämmer! Rutinkontroll 3 av 12 eller nått! Magen växer massa nu! Ska lägga upp fler bilder på den så kommer ni se en stooor skillnad! 

Har idag suttit i telefon och letat efter mina försäkringar!

Hej IF! 
-Hej, jag har ett problem... Har jag min personfösäkring här? 
- Nej men du har en djurfösäkring! fan vad bra! Då tackar jag för det.

Klick

Hej Länsförsäkringar!
-Hej, jag har ett problem... Jag hittar inte min personförsäkring, är den här? 
- Nej men du har två bilar!
- ooh där var dom! bra! 

Tack tack då vet jag!


Hej Foksam!
-Hej, jag har ett problem... Jag hittar inte min personförsäkring, är den här? 
Ger ut mitt personnummer för tredje gången!
-JA! Den ligger hos oss.
-BRA! Den vill jag säja upp!
-okej, Jag skickar papper du får skriva på då mummel mmmel!
-Tack!

Klick

Så nu sitter jag i telefon med Trygghansa för att se att den nya person/barnförsäkringen är klar och betald!

Rörigt!

Men ändå har jag bra avtal på alla ställen och tjänar inte på att lägga allt på ett ställe! Men endå... 

Jag är nu nummer 4 i kö! 

Kanske borde skaffa hemtelefon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0