Dagens bild

Jag och min examensklänning! Börjar bli jävligt ont om kläder i gaderoben nu! 
Ska strax iväg på ett kundmöte! Därför är jag extra fin idag! Kanske borde lägga på mina mascaralösa ögonfransar lite make och ta bort mina vackra ringar runt ögonen. Man vaknar ju halv5 varje morgon och somnar inte direkt om! 
Antar att kroppen övar inför mammalivet! Kan den inte bara anpassa sig sen eller iallafall när man slutat jobba! 

Funderar på att göra ett sista ryck med mig själv och beställa en klipp och färgtid till håret! 

Några tips på snygg färg som kan passa? Jag kan ställa upp på vad som helst nu! 

image121

Kommentarer
Postat av: Amelie

Fina kläder. Jätte snygg färg på koftan

Gå gärna in på min blogg och var med och tävla om ett par rosett örhängen.

2008-04-15 @ 13:08:53
URL: http://amelieandersson.blogg.se
Postat av: Zzara

Jag tycker du ska ta nån snygg brun med sen snygga slingor i... som syns den här gångne.. *fniss*

2008-04-15 @ 19:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0