56 dagar kvar!

                                   image143
Och jag kommer i 5 kläningar... Aldrig har jag haft så lätt att välja kläder på morgonen.
Min älskade Jeanskjol måste ha krympt i tvätten ;) fan! 

Fick tips av en kompis att ändå köpa lite mer mammakläder eller större kläder, för det kan vara bra att ha sen, för man blir ju inte en automatisk 38 bara för att man vart på BB en natt eller två. Tydligen tar det längre tid. Typiskt! 

Tror ni det blir en tjej eller kille? skulle vilja göra en lista på mina vänners gissningar.

kram









Kommentarer
Postat av: Rebecca

En liten tjej gissar jag på :)

2008-04-22 @ 18:16:39
URL: http://glooria.blogg.se
Postat av: Jennie

TJEJ

2008-04-22 @ 19:21:18
Postat av: Jennie

Vad tror ni själva?

2008-04-22 @ 21:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0