4-5-6-7 juni

Är datum rätt nära vår förlossning! Då ska T till Sweden Rock! 
Förra året var han också där! Då disskuterade vi om vi ville ha barn i framtiden. Nästan exakt ett år senare så ska vi ha det! Så det är ju en fin sak att ha i åtanke när han åker dit! 
Men jag är inte riktigt lika supernöjd! Okej att det är hans "grej" ever varje år! Okej att hans Judas präster ska dit! Okej han åker med sin familj, okej att han bokade nästan biljetten innan vi visste om bebben. MEN
Tänk om jag får värkar mitt i natten och han ska ta sig hem från Sölvesborg! Han kommer ju få ha 6 mobiler med sig och HAN ÄR FÖRBJUDEN ATT DRICKA NÅGON SOM HELST ALKOHOL! ifall han måste sätta sig i bilen...
Hur lång är det till Varberg från Sölvesborg? Han säjer 2 immar, när jag kollar på kartan nedan så känns det mycket längre! Och tittar man på den sista kartan känns det som om det är vääääldigt långt bort! 

Vi har ju disskuterat detta och klart han kan ju inte sitta och titta på mig heller som ändå är beräknad till den 14 juni och om man går normalt 40 veckor så är det på datumet exakt vi kommer få. 


Men tänk om! 

Skulle en ambulans hitta till oss? i mörkret? 

Kan någon tänkas ha jouren den helgen?  Jonas T:s bästis kommer ha en mobil iallafall (han bor granne med osss) och jobbar endå den helgen. Han får isåfall vara min Doula! 







          image115

Kommentarer
Postat av: Jennie(Ludde)

kollar man Enrios karttjänst så är det 2.33timmar från Varberg till Sölvesborg och ska man då bli pappa och heter Tommy så är man nog hemma på 1.5timmar tror jag :) jag finns här, det är bara att ringa så kommer jag med röda faran och hämtar dig!! Puss!!

2008-04-15 @ 13:09:12
Postat av: Lina

HAHA söt Ludde!

ja han brukar ju inte vara mes på gaspedalen direkt!

2008-04-15 @ 13:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0