2-årig present till oss!

                                                       image131

Tack svärmor och svärfar för den färdighuggna veden som kommer hålla oss varma i minst två år!
Vad tycker ni att vi ska lägga den? ja uppfarten blir perfekt! Den ska ju bara ligga och torka till i några månader innan den går att stapla!

iof så hade det tagit mig 2 år att ens få ihop halva högen kanske! Seriöst en av de bästa presenterna man kan få om man bor på landet och bara har en öppen spis och är för snål för att använda elementen. Jag var rätt snål när jag bodde i lägenhet också och där hade jag verkligen inte riktigt vetat vad jag skulle göra av 20 m3 färdigkluven ved.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0